Saturday 2 December 2017

Pengalaman 3.0

diam tak diam sudah lima bulan saya berada di UPM ini. Saya dapat melanjutkan pelajaran dalam Bacelor Komunikasi. Pelbagai pengalaman yang saya dapat dan tidak mungkin dapat dibeli daripada orang lain, kerana pada pendapat saya pengalaman itu yang mematangkan hidup kta dan daripada pengalaman juga yang menjadikan kita kuat dan tabah pada hari ini. boleh dikatakan semester 1 sudah hampir melabuhkan tirainya dan yang paling penting peperiksaan akhir juga akan kunjung tiba tidak lama lagi. sesuatu yang mendebarkan serta menakutkan bagi semua penuntut universiti. Harapan saya supaya dapat memperoleh pointer yang cemerlang berbanding STPM dahulu. harapannya macam tulah. kalau berjaya dapat pointer yang cemerlang, merupakan satu kebahagian bagi saya, kerana dapat membuktikan kepada orang kampung bahawa saya juga boleh berjaya seperti kawan - kawan sekampung saya yang lain. Terima kasih kerana mendengar celoteh saya pada hari ini dan selamat maju jaya kepada mereka yang bakal menduduki peperiksaan akhir. #WELOVEUPM.
#buat yang terbaik.

No comments:

Post a Comment

Ramadan pertama di universiti

Sudah lama rasanya tidak tulis blog . Hari ini mengarang semula. Hari ini merupakan Ramadan yg pertama aku berbuka puasa di tempat belajar. ...