Thursday 28 September 2017

Pengenalan diri saya

Assalamualaikum. Sebelum itu saya ingin menperkenalkan diri saya. Nama saya Muhamad Suhail Bin Sulaiman. Saya berasal daripada Hutan Melintang, Perak . Saya merupakan pelajar lepasan stpm 2016/2017 aliran sastera di SMK Khir Johari Sungai Sumun. SMK Khir Johari Sungai Sumun merupakan sekolah mod 2 iaitu bercampur dengan pelajar aliran perdana iaitu Tingkatan 1,2,PT3 dan juga SPM. Blok akademik kami adalah berasingan dengan pelajar aliran perdana. Pelbagai perkara yang saya pelajari termasuk ragam pelajar aliran perdana, rakan - rakan dan lain lain lagi. Semasa belajar STPM, tidak perkara yang kita buat akan disukai oleh orang lain. jadi prinsip saya belajar untuk jadi diri sendiri.

Terima Kasih ✌😊

No comments:

Post a Comment

Ramadan pertama di universiti

Sudah lama rasanya tidak tulis blog . Hari ini mengarang semula. Hari ini merupakan Ramadan yg pertama aku berbuka puasa di tempat belajar. ...