Tuesday 7 November 2017

Hari Konvokesyen

Hari ini merupakan pengalaman baru bagi saya kerana telah menjadi sukarelawan konvokesyen kali ke 41 sebagai pemberi goodies. Saya dan kumpulan bakti siswa yang diketuai oleh cik syahirah telah dipilih oleh pusat koko untuk menjadi sukarelewan untuk hari konvokesyen yang berlangsung pada hari ini dan merupakan hari terakhir konvokesyen di UPM ini. walaupun menjadi pemberi goodies tetapi menjadi pengalaman baru bagi saya kerana dapat melihat para graduan menamatkan pelajaran mereka dan juga mendapat segulung ijazah, master, mahupun Phd pada hari. 3 tahun lagi insyallah saya akan mendapatkan segulung ijazah buat kedua ibubapa saya, Sekian terima kasih. Setakat ini sahaja coretan saya pada hari ini.

No comments:

Post a Comment

Ramadan pertama di universiti

Sudah lama rasanya tidak tulis blog . Hari ini mengarang semula. Hari ini merupakan Ramadan yg pertama aku berbuka puasa di tempat belajar. ...